piątek, 15 lipca 2011

Grzanki z pastą z tuńczyka

Teraz siedząc i przeglądając Durszlaka, jak zawsze dopadł mnie głód...wpadłam na bloga i do razu pobiegłam do kuchni zrobić grzaneczki.

  • 1 ciabatta pokrojona w plastry
  • 1 puszka tuńczyka w sosie własnym
  • 2 łyżki sera cheddar
  • 1 ogórek małosolny
  • 1 łyżka majonezu
  • pół łyżki musztardy z całą gorczycą
  • pieprz kolorowy

Ciabattę kroimy w plastry i grillujemy.
Tuńczyka odlewamy, rozdrabniamy w miseczce, dodajemy drobno starty ser i pokrojony w paseczki ogórek. Mieszamy z majonezem i musztardą. Nakładamy na grillowane grzanki i dość dobrze doprawiamy pieprzem.


  Smacznego !!!



7 komentarzy:

  1. pychota!
    u mnie dziś podobne klimaty, sardynkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo smacznie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  3. też bym tak chętnie pobiegła do kuchni. tylko, że w tej mojej nie ma takich smacznych składników.

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie dałaś mi świetny pomysł na jutrzejsze śniadanie! Pyszna musi być ta pasta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Smakowite te grzanki! z tuńczykiem jeszcze nie robiliśmy - dzięki za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
  6. grzanki z pastami to coś co uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo wszystkim za komentarze.
Jeśli Ci się podoba zapraszam częściej.